Menu
- Delikatesy(1)
- Środki Czystości(9)
- Pielęgnacja twarzy(8)
- Pielęgnacja ciała/twarz,szyja, dekolt(1)
- Makijaż(1)
- Pielęgnacja ciała/balsamy, masła(1)
- Olejek eteryczny(5)
- Zestawy kosmetyczne(0)
- NSP Produkty i rejestracja(26)
- Pielęgnacja ciała(5)
- Pielęgnacja dłoni i stóp(1)
- Pielęgnacja włosów(2)
- Dyfuzory zapachowe(2)
- Zdrowie(167)
Nowości
Promocje
Producenci
Promocje
236,00 zł
Cena regularna:
348,00 zł
248,90 zł
Cena regularna:
337,00 zł
86,00 zł
Cena regularna:
97,00 zł
117,00 zł
Cena regularna:
126,00 zł
498,00 zł
Cena regularna:
744,00 zł
72,00 zł
Cena regularna:
81,00 zł
96,00 zł
Cena regularna:
117,00 zł
65,50 zł
Cena regularna:
72,00 zł
70,00 zł
Cena regularna:
83,00 zł
79,00 zł
Cena regularna:
112,00 zł
16,00 zł
Cena regularna:
21,00 zł
113,00 zł
Cena regularna:
127,00 zł
Regulamin programu lojalnościowego
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady działania Programu Lojalnościowego dla Klientów sklepów Celux Uroda i Zdrowie Celina Kamińska
- Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Celux Uroda i Zdrowie Celina Kamińska ul. Noniewicza 79, 16-400 Suwałki NIP: 844-000-10-31
- Program Lojalnościowy obejmuje klientów drogerii Celux Uroda i Zdrowie Celina Kamińska
II. WARUNKI UCZESTNICTWA
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba fizyczna, pełnoletnia i niepełnoletnia, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej „Uczestnik”).
- Z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym wyłączeni są członkowie kierownictwa i pracownicy Organizatora.
III. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- 1. Aby rozpocząć uczestnictwo w Programie Lojalnościowym należy dokonać zakupów .
- Za każde wydane 10zł klient otrzymuje 1 pkt.
- Punkty są wymienne na produkty dostępne na stronie internetowej www.celux.pl .
- Punkty są do wykorzystania bezterminowo .
- REKLAMACJE
- 1. O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnik powinien informować Organizatora.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail lub telefon.
3.Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail: sklep@celux.pl
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.