Reklamacja towaru

Reklamacja:
Czas na reklamację z tytułu rękojmi - 2 lata
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców.

Adres do reklamacji:
Drogeria Celux Celina Kamińska
Noniewicza 79
16-400 Suwałki

Dodatkowe informacje

TOWARY WADLIWE

W razie stwierdzenia uszkodzeń paczki należy spisać protokół szkody wraz z osobą doręczającą przesyłkę. W innym przypadku nie ma możliwości reklamacji na Poczcie i w firmie kurierskiej.

W celu wyjaśnienia sprawy i odebrania przesyłki lub paczki (np. błędny adres, zaginione awizo, paczka czekająca na poczcie etc.) swoją placówkę pocztową możesz znaleźć korzystając z tej wyszukiwarki: http://www.poczta-polska.pl/mapapp/.

Zanim wystawisz komentarz negatywny lub neutralny, skontaktuj się w celu satysfakcjonującego obie strony rozwiązania problematycznej sytuacji.

Reklamacje przesyłek pocztowych możemy zgłosić dopiero po upływie 14 dni od daty nadania. Poczta ma miesiąc na jej rozpatrzenie rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, niepóźnej niż 14 dni od daty otrzymania zawrotu towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu wyjaśnienia sytuacji. Prosimy o umieszczenie w paczce ze zwrotem kartki z krótką informacją zawierająca nick kupującego, imię i nazwisko, adres mailowy/nr telefonu kontaktowego i ewentualny opis powodu zwrotu towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, posiadać nienaruszone plomby (jeżeli takowe występują), musi znajdować się w oryginalnych opakowaniach (ew. folii jeżeli takowa znajdowała się na produkcie) oraz musi być kompletny. W przypadku zwrotu to kupujący ponosi koszt odesłania towaru. Ewentualne zwroty należności pieniężnych wykonujemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru wraz z oświadczeniem konsumenta o odstąpieniu od umowy kupna lub rozpatrzenia reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl